Nowy układ ESP od Boscha
: 2012-06-16, 17:40
Dzięki nowemu rozwiązaniu technologicznemu opracowanemu przez firmę Bosch producenci aut będą mogli łączyć pracę ESP wraz z funkcją Stop&Go. Niemiecka firma tak zaprojektowała dziewiątą generacje ESP plus, że pozwala ona na realizację różnych wariantów, wszystko dzięki modułowej budowie.
Wersja podstawowa nowego ESP pozwala na sterowanie hamulcami już przy delikatnym hamowaniu co jest istotne w samochodach wyposażonych w system ACC(Adaptive Cruise Control). Za ten stan rzeczy odpowiada lepiej wysterowana pompa zwrotna oraz szczelne zawory regulujące ciśnienie. Z kolei ESP premium posiada pompę z sześcioma tłokami, które szybko podnoszą ciśnienie nie generując przy tym wysokich drgań i dużego hałasu.
LRR3 to radar krótkiego zasięgu który automatycznie wyhamuje samochód w korku i po krótkiej chwili ponownie wprawi go w ruch. Gdy auto zostało zatrzymane na dłuższą chwilę lekkie naciśnięcie pedału gazu sprawi, że auto ruszy dalej. Wraz z nowym ESP plus Bosch dostarcza owy radar LRR3.
Wersja podstawowa nowego ESP pozwala na sterowanie hamulcami już przy delikatnym hamowaniu co jest istotne w samochodach wyposażonych w system ACC(Adaptive Cruise Control). Za ten stan rzeczy odpowiada lepiej wysterowana pompa zwrotna oraz szczelne zawory regulujące ciśnienie. Z kolei ESP premium posiada pompę z sześcioma tłokami, które szybko podnoszą ciśnienie nie generując przy tym wysokich drgań i dużego hałasu.
LRR3 to radar krótkiego zasięgu który automatycznie wyhamuje samochód w korku i po krótkiej chwili ponownie wprawi go w ruch. Gdy auto zostało zatrzymane na dłuższą chwilę lekkie naciśnięcie pedału gazu sprawi, że auto ruszy dalej. Wraz z nowym ESP plus Bosch dostarcza owy radar LRR3.