przekładnia kierownicza, zawieszenie, a moze cos jeszcze? Ni
: 2012-08-29, 12:20
Witam:
Mam problem z autem. Przy skrecaniu(mocnym) w lewa strone slychac cos pomiedzy stukaniem, a tarciem metalowych czesci o siebie z przodu samochodu tak jakby zaraz mialo sie cos urwac. Gdy jade na 1 i skrecam jest ok(przewaznie), na 2 biegu slychac juz to chrobotanie znaczaco. Zawieszenie zostalo przeswietlone raz w normalnym warsztacie, 2x w ASO, tuleje na wahaczach i lozysko prawego kola zostalo wymienione, przeguby cale(podobno), ale halasy nie ustapily. Dodam, ze odglos przed wymiana lozyska dobiegal jakby z prawego kola, teraz wyrazniej dobiegaja ze srodkowej czesci. W aso zasugerowali jeszcze wymiane przekladni kierowniczej, powiedzieli, ze niby luzow nie ma, ale dochodzi do nich jakis tam niepokojacy odglos i trzeba to kontrolowac, ale jezdzic mozna bez problemu. Nie mam pojecia jak to wszystko interpretowac. Poprosze o jakas rade za ktora z gory Dziekuje
Mam problem z autem. Przy skrecaniu(mocnym) w lewa strone slychac cos pomiedzy stukaniem, a tarciem metalowych czesci o siebie z przodu samochodu tak jakby zaraz mialo sie cos urwac. Gdy jade na 1 i skrecam jest ok(przewaznie), na 2 biegu slychac juz to chrobotanie znaczaco. Zawieszenie zostalo przeswietlone raz w normalnym warsztacie, 2x w ASO, tuleje na wahaczach i lozysko prawego kola zostalo wymienione, przeguby cale(podobno), ale halasy nie ustapily. Dodam, ze odglos przed wymiana lozyska dobiegal jakby z prawego kola, teraz wyrazniej dobiegaja ze srodkowej czesci. W aso zasugerowali jeszcze wymiane przekladni kierowniczej, powiedzieli, ze niby luzow nie ma, ale dochodzi do nich jakis tam niepokojacy odglos i trzeba to kontrolowac, ale jezdzic mozna bez problemu. Nie mam pojecia jak to wszystko interpretowac. Poprosze o jakas rade za ktora z gory Dziekuje