Strona 1 z 2

[problemy techniczne] Nadal stukający popychacz pomimo wymia

: 2012-03-01, 14:58
autor: kasia25760
Witam zakupiliśmy auto z juz klekoczącym popychaczem po miesiacu czasu waliło tak głosno ze mechanik wymienił i okazało sie ze 3 sa do wymiany i tak zrobił po czym przestały stukac dwa ale jeden z tych wymienionych nadal mocno stuka czasami na niskich obrotach ciszej mechanik powiedział ze pierwszy raz sie z takim czym spotkał czy moze ktos pomóc w tym temacie bo juz nie mam siły!!!!!!!!!Jezdze na platinun 15w40 i mam zrobione na nim 6000tyś i popychacz który miał najwieksze luzy został wymieniony juz wczesniej za tamtego własciciela najwidoczniej tez mieli z nim problem i nie mogli sobie poradzic !!!!!!!!!!POMOC

: 2012-03-01, 16:15
autor: arnipoznań
Witam ;) zakładam że założyłeś nowe popychacze, jeśli są sprawne to masz za niskie ciśnienie oleju, ja ojcu kiedys w cinkusiu 700 wymieniłem jeden popychacz na nowy a reszte wyczysciłem jak je zamontowałem to wszystkie zaczęły hałasowac <boje_sie> i to trwało kilkanascie minut i to pomimo wymiany oleju. Już zrezygnowałem ale szwagier wpadł na pomysł płukania silnika ropą, zamiast oleju nalaliśmy ropy, silnik pochodził 15 minut na tym i wiesz co? Pomogło, nalalismy po tym oleju półsyntetycznego i po paru minutach ucichło, nie mówie że masz też tak zrobić ale mi się udało.

: 2012-03-01, 16:27
autor: kasia25760
Tak nowe ale cisnienie oleju jest ok bo mechanik sprawdzał a na taki czyn w aucie za 4 tys niestety sie nie zdecyduje co innego cintuś a co innego corsa pozdrawiam

: 2012-03-01, 16:42
autor: Mechaniczny
Możesz dokładniej opisać auto model rocznik i silnik??

: 2012-03-01, 16:52
autor: carlos223223
Ja miałem takie coś w vento 1.8 benzyna i okazało się, że niestety był krzywy zawór.

: 2012-03-01, 17:24
autor: VW
Jeśli już wymieniał to mógł wymienić wszystkie i był byś pewny może olej jest za gęsty i nie nadąży smarować popychaczy.

: 2012-03-01, 18:08
autor: kasia25760
opel corsa b 1,2 1995r 8v 1195cm3/33kw mam nr silnika x112sz ,mozesz pomóc????????????????

: 2012-03-01, 20:00
autor: Mechaniczny
Jeśli ten nowy nadal się tłucze to może być tak jak carlos pisze,nie ma różnicy czy na zimnym czy na ciepłym jednakowo sie tłucze??

: 2012-03-01, 20:11
autor: kasia25760
Na wysokich obrotach zawsze a jak spada z obrotów to czasem przestaje tylkko takie delikatne cykanie i bez różnicy czy zimny czy ciepły!!!!!!!!!!!

: 2012-03-01, 20:24
autor: carlos223223
Jak pisałem wcześniej i dodam jeszcze, że może być nadpalony. Głowica do zdjęcia. :) <cwan>

: 2012-03-01, 20:27
autor: kasia25760
a co znaczy nadpalona???????powiem szczerze ze dzwoniłem do 2 znajomych mechaników i tez sugerowali głowice!

: 2012-03-01, 20:30
autor: carlos223223
Może być wżer na grzybku zaworu a wtedy powstaje nieszczelność i odgłos nieszczelności może być podobny do stuku. Ale stawiam na 1 moją opcję.

: 2012-03-01, 20:31
autor: Mechaniczny
Miałem podobny przypadek tylko w astrze F 1.4 kolega jak kupił auto po jakims czasie zaczeły się tłuc zawory wymienił olej potem wymieniliśmy popychacze ale to nic nie dawało i silnik nierówno pracował okazało się że głowica miała jakąś wade kupiliśmy używaną założyliśmy i jak ręką odjął jeśdzi bez problemu cichutko do tej pory.

: 2012-03-02, 08:38
autor: trebor70
Proponuję zmienić mechanika i przedstawić mu problem.

: 2012-03-02, 15:11
autor: Mechaniczny
Dokładnie niech dobrze sprawdzi cisnienie oleju tamten moze nie sprawdzał i powiedział że dobre.