[usterki] Problem z ogrzewaniem kabiny
: 2011-10-27, 20:27
Witam!
Moje auto to Toyota Corolla 1.8D 1986r. Miałem z nią parę przygód, mianowicie: gotowało mi wodę, mechanik mówił ze to uszczelka pod głowicą , wymieniłem, jest ok. Następnie problem z małym obiegiem, pompa nie pompuje cieczy do nagrzewnicy i zaobserwowałem wysoką niż zwykle temperaturę silnika. Po jakimś czasie zaobserwowałem wycieki z pompy wody i ubytki płynu. Pompę wymieniłem przy okazji rozrząd. Temp. silnika jest ok, termostat sie otwiera tylko problem tkwi w nagrzaniu kabiny. mianowicie, gdy termostat jest zamknięty pompa nie pompuje wody do nagrzewnicy(temp silnika jest ok), natomiast gdy tylko sie otworzy to zaraz pompuje gorącą ciecz. I do was kieruje pytanie co jest nie tak?? układ jest odpowietrzony bo jeździłem z tydzień autem i za każdym razem termostat sie otwierał i woda przeszła przez nagrzewnice.nie mam pojęcia już co mam robić . prześledziłem cały układ i waż do nagrzewnicy jest gorący ten co wychodzi z silnika i z drugiej strony tak samo co wchodzi do silnika, powrót, może z obu stron jest gorący płyn i nie może pchnąć tego;/ w załaczniku dodaje zdjęcie silnika. POMOCY!!
Moje auto to Toyota Corolla 1.8D 1986r. Miałem z nią parę przygód, mianowicie: gotowało mi wodę, mechanik mówił ze to uszczelka pod głowicą , wymieniłem, jest ok. Następnie problem z małym obiegiem, pompa nie pompuje cieczy do nagrzewnicy i zaobserwowałem wysoką niż zwykle temperaturę silnika. Po jakimś czasie zaobserwowałem wycieki z pompy wody i ubytki płynu. Pompę wymieniłem przy okazji rozrząd. Temp. silnika jest ok, termostat sie otwiera tylko problem tkwi w nagrzaniu kabiny. mianowicie, gdy termostat jest zamknięty pompa nie pompuje wody do nagrzewnicy(temp silnika jest ok), natomiast gdy tylko sie otworzy to zaraz pompuje gorącą ciecz. I do was kieruje pytanie co jest nie tak?? układ jest odpowietrzony bo jeździłem z tydzień autem i za każdym razem termostat sie otwierał i woda przeszła przez nagrzewnice.nie mam pojęcia już co mam robić . prześledziłem cały układ i waż do nagrzewnicy jest gorący ten co wychodzi z silnika i z drugiej strony tak samo co wchodzi do silnika, powrót, może z obu stron jest gorący płyn i nie może pchnąć tego;/ w załaczniku dodaje zdjęcie silnika. POMOCY!!