silnik nie trzyma obrotów i szarpie
: 2018-02-09, 18:45
Witam, jestem nowym użytkownikiem i mam problem dotyczący mojego auta, którym jest seat ibiza 1.4 PB/LPG. Auto przerywa na biegu jałowym i falują obroty, ale po przegazowaniu go do min. 2500 obr. wszytko wraca do normy na maks. pół minuty. Podłączałem diagnoskop i pokazało mi te błędy(pierwszy błąd pokazuje się tylko po odpaleniu auta na benzynie, a po usunięciu ich i odpaleniu na gazie wyświetlają się pozostałe bez pierwszego):
00519 - Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym
- Sygnał zbyt niski
- Staly
00519 - Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01252 - Wtryskiwacz cylindra 4
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01251 - Wtryskiwacz cylindra 3
- Zwarcie z masą
- Staly
01250 - Wtryskiwacz cylindra 2
- Zwarcie z masą
- Staly
01249 - Wtryskiwacz cylindra 1
- Zwarcie z masą
- Staly
Chciałem się też zapytać czy błędy dotyczące wtryskiwaczy mogą się pojawiać, dlatego że auto chodzi na gazie (ma oddzielny komputer sterujący) i wykrywa nie działające wtryskiwacze od PB jako błąd, bo nie wie, że teraz chodzi na gazie?
Do tej pory sprawdzałem czy kąt zapłonu na kopułce ma coś wspólnego z tym falowaniem obrotów, ale nie i i czy jakiś przewód nie łączy (wszystkie sprawne).
Dodam jeszcze, że licznik mam zepsuty, ale delphi pokazuje temperature płynu chłodzącego 117 stopni celsjusza i wentylator pracuje, a mamy zime to nawet jak się przegrzewa to zbyt gorący jak na tą porę roku.
Jeśli będzie trzeba to mogę wysłać nagranie z rejestratora danych podczas jazdy(wykres), które jest otwierane przez delphi, bo tego diagnoskopu używałem do skanu i nagrywania.
Jeśli popełniłem jakiś błąd to proszę wybaczy i poprawić mnie.
00519 - Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym
- Sygnał zbyt niski
- Staly
00519 - Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01252 - Wtryskiwacz cylindra 4
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01251 - Wtryskiwacz cylindra 3
- Zwarcie z masą
- Staly
01250 - Wtryskiwacz cylindra 2
- Zwarcie z masą
- Staly
01249 - Wtryskiwacz cylindra 1
- Zwarcie z masą
- Staly
Chciałem się też zapytać czy błędy dotyczące wtryskiwaczy mogą się pojawiać, dlatego że auto chodzi na gazie (ma oddzielny komputer sterujący) i wykrywa nie działające wtryskiwacze od PB jako błąd, bo nie wie, że teraz chodzi na gazie?
Do tej pory sprawdzałem czy kąt zapłonu na kopułce ma coś wspólnego z tym falowaniem obrotów, ale nie i i czy jakiś przewód nie łączy (wszystkie sprawne).
Dodam jeszcze, że licznik mam zepsuty, ale delphi pokazuje temperature płynu chłodzącego 117 stopni celsjusza i wentylator pracuje, a mamy zime to nawet jak się przegrzewa to zbyt gorący jak na tą porę roku.
Jeśli będzie trzeba to mogę wysłać nagranie z rejestratora danych podczas jazdy(wykres), które jest otwierane przez delphi, bo tego diagnoskopu używałem do skanu i nagrywania.
Jeśli popełniłem jakiś błąd to proszę wybaczy i poprawić mnie.