2.0FSI błąd P2187-004 system za ubogi na biegu jałowym
: 2016-05-18, 08:05
Witam
Mam audi TT 2007 rok silnik 2.0 FSI 200 koni ( przebieg 160 tys km ) silnik nie był remontowany, kompresja i spalanie oleju w normie .
Walczę z problemem błędu silnika, a mianowicie co około 200-300 km wyskakuje mi kontrolka Check Engine , po skasowaniu błąd widać na komputerze po około 20-30 km po raz pierwszy , po około 4-5 razach wystąpienia błędu zapala się kontrolka na tablicy ,
błąd :
P2187-004 system za ubogi na biegu jałowym .
błąd pojawia sie przy zerowej lub bardzo niewielkiej prędkości , obroty około 780- 820
do tej pory wykonałem , sprawdziłem , wymieniłem ( wszystko w okresie 2 miesięcy , 2 tys km )
1. nowy Bagnet do kontroli poziomu oleju , stary nie miał oringa uszczelniającego
2. nowy Zawór podciśnienia N80 06E906517A
3. nowy Zawór odpowietrzający odmy skrzyni korbowej 06F129101R + uszczelka
4. nowa Uszczelka pokrywy zaworów
6. Nowa kompletna turbosprężarka
7. nowa Pompa paliwa wysokiego ciśnienia 06F127025M
8. Filtr Paliwa
9. nowe Świece i cewki nowe
10. Szczelność była sprawdzana
11. Sondy sprawdzone
12. szczelność układu wydechowego sprawdzona
Rozkładam ręce, jestem zdesperowany , moje nerwy się kończą , kto lub co i gdzie może mi pomóc skutecznie w rozwiązaniu tego problemu . Proszę o pomoc .
Jestem z okolic Katowic
Michał 731 206 626
Mam audi TT 2007 rok silnik 2.0 FSI 200 koni ( przebieg 160 tys km ) silnik nie był remontowany, kompresja i spalanie oleju w normie .
Walczę z problemem błędu silnika, a mianowicie co około 200-300 km wyskakuje mi kontrolka Check Engine , po skasowaniu błąd widać na komputerze po około 20-30 km po raz pierwszy , po około 4-5 razach wystąpienia błędu zapala się kontrolka na tablicy ,
błąd :
P2187-004 system za ubogi na biegu jałowym .
błąd pojawia sie przy zerowej lub bardzo niewielkiej prędkości , obroty około 780- 820
do tej pory wykonałem , sprawdziłem , wymieniłem ( wszystko w okresie 2 miesięcy , 2 tys km )
1. nowy Bagnet do kontroli poziomu oleju , stary nie miał oringa uszczelniającego
2. nowy Zawór podciśnienia N80 06E906517A
3. nowy Zawór odpowietrzający odmy skrzyni korbowej 06F129101R + uszczelka
4. nowa Uszczelka pokrywy zaworów
6. Nowa kompletna turbosprężarka
7. nowa Pompa paliwa wysokiego ciśnienia 06F127025M
8. Filtr Paliwa
9. nowe Świece i cewki nowe
10. Szczelność była sprawdzana
11. Sondy sprawdzone
12. szczelność układu wydechowego sprawdzona
Rozkładam ręce, jestem zdesperowany , moje nerwy się kończą , kto lub co i gdzie może mi pomóc skutecznie w rozwiązaniu tego problemu . Proszę o pomoc .
Jestem z okolic Katowic
Michał 731 206 626