Zbieżność jednego koła
: 2016-02-18, 07:53
Dzień dobry. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wymieniałem dziś sprężyny przednie, ale przy geometrii mechanicy odkryli, że regulacja zbieżności i kąta nachylenia lewego TYLNEGO koła nie jest możliwa. Auto miało kiedyś stłuczkę właśnie w tamtym miejscu. Na razie nie mam funduszy żeby cokolwiek teraz robić w tylnim zawieszeniu, ale jednak kwestie bezpieczeństwa są bardzo ważne. Stąd pytanie czy jest w ogóle sens jeździć z tym kołem (wartości widać na zdjęciu, nie wiem czy zbieżność i kąt nachylenia są bardzo złe). Drugie pytanie: czym to może być spowodowane, przekrzywionym wahaczem ?
P.S auto prowadzi się całkowicie normalnie, kierownica prosto, żadnych dziwnych objawów (nigdy), spalanie niskie, opona normalna.
Pozdrawiam
Wymieniałem dziś sprężyny przednie, ale przy geometrii mechanicy odkryli, że regulacja zbieżności i kąta nachylenia lewego TYLNEGO koła nie jest możliwa. Auto miało kiedyś stłuczkę właśnie w tamtym miejscu. Na razie nie mam funduszy żeby cokolwiek teraz robić w tylnim zawieszeniu, ale jednak kwestie bezpieczeństwa są bardzo ważne. Stąd pytanie czy jest w ogóle sens jeździć z tym kołem (wartości widać na zdjęciu, nie wiem czy zbieżność i kąt nachylenia są bardzo złe). Drugie pytanie: czym to może być spowodowane, przekrzywionym wahaczem ?
P.S auto prowadzi się całkowicie normalnie, kierownica prosto, żadnych dziwnych objawów (nigdy), spalanie niskie, opona normalna.
Pozdrawiam