Silnik nie nagrzewa się do optymalnej temperatury
: 2016-02-01, 00:38
Witam,
Jestem posiadaczem Audi A3 1.9TDI 74KW silnik ATD. Mam problem z nagrzewaniem się silnika.
- Wymieniony termostat drugi raz na ORI/brak zmian – Wahler w Garnku otwiera bez problemu. Są SPRAWNE. Wąż od termostatu - zimny
- Po 15km przy temperaturze +6*C temperatura 55*C
- Licznik po testach – sprawny
- Czujnik temperatury – sprawny/Temperatury pokrywają się na tym co w VAG [silnik i instrumenty]
- Temperatury na zegarze zgodnie z tym co w zbiorniczku/ mierzone termometrem
Generalnie mógłbym wymienić po raz 3 termostat ale wątpię żebym mieć takiego pecha.
Kupiłem samochód i teraz się męczę z temperaturami. Po prostu się nie dogrzewa. Przejechałem 50km i ledwo miał 80*C. O 90*C mogę zapomnieć. Zastanawiam się co jest powodem tak wolnego grzania skoro przyjmujemy że termostat jest zamknięty – wąż jest zimny pozostałe ciepłe.
Płynu nie ubywa więc wycieku nie ma.
Silnik nie może mieć cały czas obiegu bo musiałby puszczać termostat. W samochodzie jest ciepło i to dosyć szybko. Próbowałem już wszystkiego.. Może to faktycznie UPG ale raczej by się grzał.. Objawów na UPG brak..
A po postoju max 15 min bardzo szybko się chłodzi.
Prośba o wsparcie
Jestem posiadaczem Audi A3 1.9TDI 74KW silnik ATD. Mam problem z nagrzewaniem się silnika.
- Wymieniony termostat drugi raz na ORI/brak zmian – Wahler w Garnku otwiera bez problemu. Są SPRAWNE. Wąż od termostatu - zimny
- Po 15km przy temperaturze +6*C temperatura 55*C
- Licznik po testach – sprawny
- Czujnik temperatury – sprawny/Temperatury pokrywają się na tym co w VAG [silnik i instrumenty]
- Temperatury na zegarze zgodnie z tym co w zbiorniczku/ mierzone termometrem
Generalnie mógłbym wymienić po raz 3 termostat ale wątpię żebym mieć takiego pecha.
Kupiłem samochód i teraz się męczę z temperaturami. Po prostu się nie dogrzewa. Przejechałem 50km i ledwo miał 80*C. O 90*C mogę zapomnieć. Zastanawiam się co jest powodem tak wolnego grzania skoro przyjmujemy że termostat jest zamknięty – wąż jest zimny pozostałe ciepłe.
Płynu nie ubywa więc wycieku nie ma.
Silnik nie może mieć cały czas obiegu bo musiałby puszczać termostat. W samochodzie jest ciepło i to dosyć szybko. Próbowałem już wszystkiego.. Może to faktycznie UPG ale raczej by się grzał.. Objawów na UPG brak..
A po postoju max 15 min bardzo szybko się chłodzi.
Prośba o wsparcie