Nissan Primera P11 SR20DE
: 2015-10-06, 10:57
Witam,
Mam problem z Nissanen SR20DE.
Zacznę od początku, przy 140km/h pękł łańcuch rozrządu i rozwalił pąmpe oleju. Kierowca zjechał do zera na każdym biegu bo chciał go jeszcze odpalić. Plan był bardzo budżetowy więc poszła głowica do regeneracji i używana pompa oleju. Później rozsypały się popychacze zaworowe bo klekotały.
I teraz jest problem z znikającym olejem w dużych ilościach 1 L/1500 km.
Ciśnienie na pompie oleju 3,5 Bara przy 3000 obr/min na rozgrzanym oleju, świece czyste, kompresja na każdym garze 13 barów. Brak wycieków z silnika. Jak samochód postoi ok 1h to podczas odpalania słychać jak by był po wymianie oleju, klepią popychacze.
Myślicie że panewki mogą powodować takie zużycie oleju?
Macie może pomysł od czego zacząć?
Pozdrawiam
Mam problem z Nissanen SR20DE.
Zacznę od początku, przy 140km/h pękł łańcuch rozrządu i rozwalił pąmpe oleju. Kierowca zjechał do zera na każdym biegu bo chciał go jeszcze odpalić. Plan był bardzo budżetowy więc poszła głowica do regeneracji i używana pompa oleju. Później rozsypały się popychacze zaworowe bo klekotały.
I teraz jest problem z znikającym olejem w dużych ilościach 1 L/1500 km.
Ciśnienie na pompie oleju 3,5 Bara przy 3000 obr/min na rozgrzanym oleju, świece czyste, kompresja na każdym garze 13 barów. Brak wycieków z silnika. Jak samochód postoi ok 1h to podczas odpalania słychać jak by był po wymianie oleju, klepią popychacze.
Myślicie że panewki mogą powodować takie zużycie oleju?
Macie może pomysł od czego zacząć?
Pozdrawiam