suzuki swift 2011 sanki zawieszeni a osłona podwozia
: 2013-10-16, 19:27
Witam pisze na tym forum gdyż mam pewien problem . Jako ze chciałem w swoim swifcie ochronić trochę silnik przed syfem z dróg zamontowałem osłone podwozia marki sheriff.
Z przodu śruby przykręcone są do elementów ramy które służą do mocowania na lawecie (zakręcone do oporu ) a z tyłu na przestrzał przez sanki zawieszenia ( fabryczne otwory )
I tu nasówa sie moje pytanie czy przykręcaja sanki zwykłym kluczem nasadowym o długości 20cm mogłem tab bardzo z ciągnąc śruby ze wygiąłem sanki ? czy jest to realne czy prędzej pękła by śruba 10x90 klasa 8.8
FOTO PO ODKRĘCENIU ŚRUBY (płytam byla założona juz jakieś 2 tyg)
FOTO PO PONOWNYM ZAKRĘCENIU ŚRUBY
Jaki widać przy spawie są lekkie odpryski farby lecz pęknieć nie widać .
Czy może ten spaw pęknąć ?
Czy może to czymś grozić ?
ŚRUBY I MIEJSCA ZDARCIA FARBY ZOSTAŁY ZAMALOWANIE PREPARATEM ANTYKOROZYJNYM
Z przodu śruby przykręcone są do elementów ramy które służą do mocowania na lawecie (zakręcone do oporu ) a z tyłu na przestrzał przez sanki zawieszenia ( fabryczne otwory )
I tu nasówa sie moje pytanie czy przykręcaja sanki zwykłym kluczem nasadowym o długości 20cm mogłem tab bardzo z ciągnąc śruby ze wygiąłem sanki ? czy jest to realne czy prędzej pękła by śruba 10x90 klasa 8.8
FOTO PO ODKRĘCENIU ŚRUBY (płytam byla założona juz jakieś 2 tyg)
FOTO PO PONOWNYM ZAKRĘCENIU ŚRUBY
Jaki widać przy spawie są lekkie odpryski farby lecz pęknieć nie widać .
Czy może ten spaw pęknąć ?
Czy może to czymś grozić ?
ŚRUBY I MIEJSCA ZDARCIA FARBY ZOSTAŁY ZAMALOWANIE PREPARATEM ANTYKOROZYJNYM