Strona 1 z 1

suzuki swift 2011 sanki zawieszeni a osłona podwozia

: 2013-10-16, 19:27
autor: bjo20
Witam pisze na tym forum gdyż mam pewien problem . Jako ze chciałem w swoim swifcie ochronić trochę silnik przed syfem z dróg zamontowałem osłone podwozia marki sheriff.
Z przodu śruby przykręcone są do elementów ramy które służą do mocowania na lawecie (zakręcone do oporu ) a z tyłu na przestrzał przez sanki zawieszenia ( fabryczne otwory )
I tu nasówa sie moje pytanie czy przykręcaja sanki zwykłym kluczem nasadowym o długości 20cm mogłem tab bardzo z ciągnąc śruby ze wygiąłem sanki ? czy jest to realne czy prędzej pękła by śruba 10x90 klasa 8.8

FOTO PO ODKRĘCENIU ŚRUBY (płytam byla założona juz jakieś 2 tyg)
Obrazek
FOTO PO PONOWNYM ZAKRĘCENIU ŚRUBY
Obrazek

Jaki widać przy spawie są lekkie odpryski farby lecz pęknieć nie widać .
Czy może ten spaw pęknąć ?
Czy może to czymś grozić ?

ŚRUBY I MIEJSCA ZDARCIA FARBY ZOSTAŁY ZAMALOWANIE PREPARATEM ANTYKOROZYJNYM

: 2013-10-19, 21:31
autor: bee1q1
to raczej nie pytanie do mechanika a do rzeczoznawcy a po za tym facet skąd ja mam wiedzieć z jaką siłą kręciłeś ?! są ludzie co lekko kręcą a są tacy co nawet nakrętkę 30 uwalą ... <bezradny>

: 2013-10-20, 18:09
autor: henryk
bee1q1 pisze:to raczej nie pytanie do mechanika a do rzeczoznawcy a po za tym facet skąd ja mam wiedzieć z jaką siłą kręciłeś ?! są ludzie co lekko kręcą a są tacy co nawet nakrętkę 30 uwalą ... <bezradny>
Dokładnie każdy ma inną siłę w rękach <boisie>

: 2013-10-20, 19:20
autor: dawid2110
koledze chodzi o to czy jest szansa że śruba 8.8 jest mocniejsza od sanek

: 2013-10-20, 19:38
autor: bee1q1
no to jejku sprawdzasz sobie wytrzymałość materiału na cm2 i wytrzymałość śruby i wystarczy że to porównasz ...

: 2013-10-20, 19:41
autor: bee1q1
A no i z tego co tu widzę są jeszcze nakrętki samokontrujące no to ich wytrzymałość też trzeba sprawdzić... w jakimś katalogu to sprawdzaj albo w necie :)