Strona 1 z 1

Kilka pytań o zawieszenie golf 3 kombi

: 2012-07-17, 08:35
autor: thejabba
Witam serdecznie.
Mam kilka pytań jeżeli ktoś mi na nie odpowie to będę wdzięczny.
1. Włożyłem do swojego golfa tdi sprężyny od 1.4 benzyna, przód stoi jak koza, prześwit pomiędzy oponą a nadkolem jakieś 15cm. Dlaczego stoi tak wysoko skoro sprężyny są bardziej miękkie więc powinny się bardziej uginać? Czy to przez to że przy skręcaniu mcpersona śrubę wkręciłem jakieś 5cm? Powinienem ją wkręcić dalej?

2. Jak wymienić końcówkę tę co idzie od maglownicy do jarzma? Przy wyjmowaniu chciałem odkęcić śrubę żeby ją zdjąć i mieć więcej miejsca a nakrętka kręciła się razem z gwintem i zrobił się luz, nie idzie ani wkręcić ani odkręcić.

3. Jak wymienić sprężyny z tyłu (golf 3 kombi)?

4. Te talerzyki które przykręcamy od góry mcersona pod maską jak już go włożymy czy powinny idealnie dolegać do płaszczyzny kielicha? Bo u mnie odstają.

Dopiero kupiłem sobie narzędzie i chcę samemu przy aucie popracować niż cały czas płacić komuś :)

: 2012-07-17, 21:27
autor: zico
Maniac pisze:1.4 a nie 1.9 który jest notabene cięższy
Nie wielka jest różnica w wadze, te "wartburogowskie" silniki swoje ważą, tylko 1.8 benzyna i podobne są dużo lżejsze bo blok z innego materiału. Wiem bo takiego 1.8 rekami podnosiłem, a takiego nawet 1,3 to prędzej bym kupę zrobił niż sam bym podniósł. :)

: 2012-07-17, 21:29
autor: carlos223223
zico racja 1.9 to różnica jak 1.4.

: 2012-07-17, 21:58
autor: thejabba
Dziękuję wam za odpowiedzi. Jutro będę działać :)