Golf 3 VR6 problem z odpalaniem
: 2013-05-17, 15:16
Witam!
1.Problem jest taki: na zimnym silniku musze go z 2x po 5 sekund pokręcić zanim odpali, po załąpaniu ma ze 3 takie duuuże wahnięcia obrotów i potem jest ok. Na ciepłym pali dobrze. Z problemem borykam sie już od dłuższego czasu. Zdążyłem już powymieniać świece, kable, czujniki temperatury, czujnik poł wału. I nic nie pomagało. Ostatnio pękła mi rura od płynu chłodzącego i podczas napraw okazało się, że BEZ płynu samochód odpala dobrze!
Myślę o uszczelce pod głowicą, jednak płynu nie ubywa i nie kopci na biało
2.Druga sprawa: do jakiej temp powinno się autko zagrzewać?
Bo pokazywało mi 70-80 stopni. Wymieniłem czujniki temp oraz termostat i grzeje się tak 90-100. Wentylator włącza się przy 100 stopniach- czy nie za późno?
Do tego wydaję mi się że robi się za duże ciśnienie w układzie: węże są bardzo twarde i pęcznieją, oraz po zagrzaniu ubywa z 3cm płynu ze zbiorniczka(schodzi z MAX poniżej M
IN)- po zgaszeniu silnika poziom wraca.
Bardzo proszę o pomoc
1.Problem jest taki: na zimnym silniku musze go z 2x po 5 sekund pokręcić zanim odpali, po załąpaniu ma ze 3 takie duuuże wahnięcia obrotów i potem jest ok. Na ciepłym pali dobrze. Z problemem borykam sie już od dłuższego czasu. Zdążyłem już powymieniać świece, kable, czujniki temperatury, czujnik poł wału. I nic nie pomagało. Ostatnio pękła mi rura od płynu chłodzącego i podczas napraw okazało się, że BEZ płynu samochód odpala dobrze!
Myślę o uszczelce pod głowicą, jednak płynu nie ubywa i nie kopci na biało
2.Druga sprawa: do jakiej temp powinno się autko zagrzewać?
Bo pokazywało mi 70-80 stopni. Wymieniłem czujniki temp oraz termostat i grzeje się tak 90-100. Wentylator włącza się przy 100 stopniach- czy nie za późno?
Do tego wydaję mi się że robi się za duże ciśnienie w układzie: węże są bardzo twarde i pęcznieją, oraz po zagrzaniu ubywa z 3cm płynu ze zbiorniczka(schodzi z MAX poniżej M
IN)- po zgaszeniu silnika poziom wraca.
Bardzo proszę o pomoc