Strona 1 z 1

Renault Scenic ciężko pali na ciepłym silniku

: 2012-03-24, 18:34
autor: gogiel
Witam mam dziwny przypadek z Scenic 1.9 z 2004 r auto pali normalnie na zimnym a po rozgrzaniu trzeba bardzo długo kręcić co może być problemem ??

: 2012-03-24, 18:43
autor: dawid2110
należało by podłączyć pod komp i sprawdzić czy wszystkie wskazania temperatur widzi prawidłowo i czy pompa jest odpowiednio ustawiona jeśli tak to są to npierwsze oznaki zużycia pompy i wtedy są dwie opcje wymienić pompę albo zwiększyć dawkę rozruchową

: 2012-03-24, 19:11
autor: gogiel
Pod kompem był i nie zobaczyłem problemów.

: 2012-03-24, 19:13
autor: Mechaniczny
A może coś z rozrusznikiem sprawdzałeś napięcie?? i czy spada podczas kręcenia??

: 2012-03-25, 07:47
autor: dawid2110
ale sprawdzał ci to ktoś co się zna czy raczej taki co kupił sobie kabelek i wie jak odczytać błędy ???? ale i tak wydaje mi sie że trzeba zwiększyć dawkę rozruchową

: 2012-03-25, 12:28
autor: gogiel
Sam sprawdzałem DDT 2000 a jeśli chodzi o napięcie to rzeczywiście jest chyba za słabe na wolnych obrotach 10v na wysokich tylko 11v więc chyba za słabe.

: 2012-03-25, 16:44
autor: dawid2110
no ładowania to ty nie masz alternator do roboty powinno być ok 14 V czy to na wolnych czy na szybkich obrotach

: 2012-03-25, 18:26
autor: panam
gogiel pisze: Scenic 1.9 z 2004 r auto pali normalnie na zimnym a po rozgrzaniu trzeba bardzo długo kręcić
Ciśnienie na rampie? Jak kręci normalnie czy powoli?
Mechaniczny pisze:A może coś z rozrusznikiem sprawdzałeś napięcie?? i czy spada podczas kręcenia??
chyba że długo kręci.
dawid2110 pisze:ale i tak wydaje mi sie że trzeba zwiększyć dawkę rozruchową
O czym ty piszesz, tam nie ma regulowanej dawki paliwa.
gogiel pisze:rzeczywiście jest chyba za słabe na wolnych obrotach 10v na wysokich tylko 11v więc chyba za słabe.
jest za słabe tylko czym to sprzawdziłeś . sprawdź czujnik położenia wału.

: 2012-03-25, 18:49
autor: gogiel
Sprawdzałem multimetrem samochodowym.

: 2012-03-25, 19:13
autor: panam
Wię jak to jest , na zimnym pali i kręci a na ciepłum kręci ( tylko jak ) i nie pali. Sprawdź ładowanie innum miernikiem ,przed tym sprawdź napięcie aku.

: 2012-03-30, 19:29
autor: gogiel
Witam wszystkich ponownie okazało się że winny był rozrusznik rozrusznik japoński i ciężko było dostać części okazało się że jak się rozgrzał to pobierał bardzo dużo prądu i jest teraz ok tylko nadal nie wiem dlaczego na zimnym palił :( Ale dzięki wszystkim za pomoc.