Renault Thalia 1.5 dci, auto traci obroty i gaśnie
: 2015-11-25, 23:33
Cześć.
Od pół roku mam problem z Renault Thalia 1.5 dci, rocznik 2003.
Auto potrafi przez tydzień jeździć bez zarzutów, a nagle tracić obroty na biegu jałowym i gasnąć.
Zdarzają się różne sytuacje:
1. Niekiedy auto ma problem z odpaleniem: auto potrzebuje dodania gazu aby odpalić, auto odpala ale trzeba przytrzymać gaz w przeciwnym wypadku traci obroty i gaśnie
2. Dojeżdżając do skrzyżowania auto traci obroty, jeżeli mam dobry refleks i dodam gaz podtrzymując obroty powyżej 1000, auto pracuje normalnie po ponad 5 sekundach
3. Auto trzymając na bigu jałowym trzyma obroty an poziomie ok 800/minutę spada do ok 500, podnoszą się do 1000 i stabilizują na poziomie 800
W aucie było już robione:
1. Test przelewowy. Zregenerowany 1 wtrysk. Po regeneracji przelewy równe we wszystkich wtryskach.
2. Pompa wtryskowa nie opiłkuje wytwarza odpowiednie ciśnienie na listwie - opinia Bosch Service
3. Wymiana filtra paliwa oraz pozostałych filtrów
4. Sprawdzona szczelność przewodów paliwowych
5. Wymieniony zawór zwrotny z gruszką
6. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa
7. Podmieniony czujnik wałka rozrządu oraz zawór regulacyjny. Dalej gasł w związku z czym na nowo zamontowaliśmy moje stare czujniki
8. Odłączony map sensor pomimo tego dalej gasł
I to by było na tyle. Niestety auto dalej gaśnie.
PROSZĘ WAS O POMOC.
Bo wszyscy mechanicy stracili już koncepcję, a firmy zajmujące się dieslami, najchętniej zregenerowaliby wszystkie wtryski plus pompę wtryskową, a więc koszt około 3500 zł
Od pół roku mam problem z Renault Thalia 1.5 dci, rocznik 2003.
Auto potrafi przez tydzień jeździć bez zarzutów, a nagle tracić obroty na biegu jałowym i gasnąć.
Zdarzają się różne sytuacje:
1. Niekiedy auto ma problem z odpaleniem: auto potrzebuje dodania gazu aby odpalić, auto odpala ale trzeba przytrzymać gaz w przeciwnym wypadku traci obroty i gaśnie
2. Dojeżdżając do skrzyżowania auto traci obroty, jeżeli mam dobry refleks i dodam gaz podtrzymując obroty powyżej 1000, auto pracuje normalnie po ponad 5 sekundach
3. Auto trzymając na bigu jałowym trzyma obroty an poziomie ok 800/minutę spada do ok 500, podnoszą się do 1000 i stabilizują na poziomie 800
W aucie było już robione:
1. Test przelewowy. Zregenerowany 1 wtrysk. Po regeneracji przelewy równe we wszystkich wtryskach.
2. Pompa wtryskowa nie opiłkuje wytwarza odpowiednie ciśnienie na listwie - opinia Bosch Service
3. Wymiana filtra paliwa oraz pozostałych filtrów
4. Sprawdzona szczelność przewodów paliwowych
5. Wymieniony zawór zwrotny z gruszką
6. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa
7. Podmieniony czujnik wałka rozrządu oraz zawór regulacyjny. Dalej gasł w związku z czym na nowo zamontowaliśmy moje stare czujniki
8. Odłączony map sensor pomimo tego dalej gasł
I to by było na tyle. Niestety auto dalej gaśnie.
PROSZĘ WAS O POMOC.
Bo wszyscy mechanicy stracili już koncepcję, a firmy zajmujące się dieslami, najchętniej zregenerowaliby wszystkie wtryski plus pompę wtryskową, a więc koszt około 3500 zł