Strona 1 z 1

Witam

: 2012-12-22, 21:21
autor: szymon 1587cm3
Witam wszystkich.

: 2012-12-23, 09:53
autor: Mechaniczny
Witamy na forum :D

: 2012-12-23, 10:22
autor: Presario
Witaj szymon 1587cm3 :)

: 2012-12-23, 20:51
autor: InRed
Helo!

: 2012-12-25, 11:36
autor: zico
Pochwal się co masz ciekawego z tym SEH-em.

: 2012-12-26, 12:14
autor: szymon 1587cm3
Dół seh, glowica seh, lekko obrobiona, wałek seh, ssący 18E, przepustnica c20xe, elektryka c20xe motronic 2.8 (M2.5 tez mialem) wydech kolektor zeliwo, dwururka, srodkowy c20xe, koncowy przelot, krótka skrzynia.

: 2012-12-26, 12:45
autor: zico
Ale nie napisałeś w czym to siedzi. Nie było większych problemów żeby mu CMP zaadoptować?

: 2012-12-26, 22:55
autor: szymon 1587cm3
Astra F, problemów nie bylo

CMP? Czujnik wałka? Wystarczylo wywiercic jeden otwór w wałku pod srubke trzymającą pazurek.

: 2012-12-26, 23:13
autor: zico
Tak, czujnik wałka. To dobrze że nie było problemu, bo w przyszłości chcę w swoim NE przejść na sekwencję, z tym że myślę o Ecumaster EMU, bo po co się męczyć z poprawianiem po kimś jak można samemu od początku do końca wystroić. :)

: 2012-12-27, 11:34
autor: szymon 1587cm3
Fabryczna elektryka c20xe jezdzi w sehu, nic nie bylo poprawiane. Jezdzi ciut lepiej od oryginalnej 3 rzedowej wiazki seha, pewnie glownie przez ten nieszczesny przeplywimierz.