Strona 1 z 1

OPEL VECTRA B NIE ODPALA

: 2013-09-16, 20:38
autor: dawid2110
Witam opel vectra b 1995 r 1.7 td nie odpala auto odpaliło i zgasło i już więcej nie zagadało jeszcze nie miałem kiedy podłączyć pod kompa . Potrzebuje schemat elektryczny silnika dosyć pilnie . A i schemat węzyków podciśnieniowych

: 2013-09-17, 05:37
autor: henryk
Ze schematami nie pomogę. Ale czy próbowałeś palić na plaku? Miałem tak samo zapalił i zgasł i koniec. Wtedy padło immo. Zacznij od tego. Pozdrawiam.

: 2013-09-17, 17:49
autor: zico
dawid2110 pisze:nie miałem kiedy podłączyć pod kompa
Do czego? No chyba że immo tylko.
W ogóle to Opel czy Isuzu?

: 2013-09-17, 20:30
autor: arnipoznań
sprawdzałeś czy paliwo idzie z przelewu czy idzie na wtryski?

: 2013-09-18, 09:02
autor: dawid2110
Dokładnie połączyć się nie da bo to isuzu bez sterownika silnika. Problem polega na immo . Dwa pytania
1wyciągał ktoś pin z tego auta?
2 jaki sygnał idzie na sterowanie do pompy???
Bo do pompy idzie 3 przewody 12v masa i sygnałowy tylko co na tym sygnałowym powinno sie znaleść .

: 2013-09-18, 19:08
autor: henryk
Najprościej wywal immo z pompy i po kłopocie. Na pompie masz puszkę i tam musisz wyrzucić kabel sygnałowy. Pewnie padła cewka przy stacyjce i brak sygnału.

: 2013-09-18, 19:42
autor: arnipoznań
Jesli to jest taka pompa jak myślę to wystarczy wyciąć blachę która zabezpiecza zawór immo i podłączyć kabelki z plusem i minusem bezpośrednio pod zawór a nie poprzez płytkę z układami scalonymi na pompie

: 2013-09-22, 09:30
autor: dawid2110
temat zakończony sprawa banalnie prosta wystarczy sie dostać pod plastikową obudowe pompy tam znajdziemy elektronikę od tej elektroniki wychodzi tylko 1 przewód wywalamy elektronikę na przewód podajemy 12v po stacyjce(15) i po immo. Dodam że do elektroniki dochodzą 3 przewody sygnałowy minus i 12v i właśnie te 12 v ja wykorzystałem podłączając pod pompę. dzieki temu nie trzeba przeprowadzać dodatkowej instalacji.

A piwko dla was

: 2013-09-24, 16:21
autor: arnipoznań
dawid2110 pisze:temat zakończony sprawa banalnie prosta wystarczy sie dostać pod plastikową obudowe pompy tam znajdziemy elektronikę od tej elektroniki wychodzi tylko 1 przewód wywalamy elektronikę na przewód podajemy 12v po stacyjce(15) i po immo. Dodam że do elektroniki dochodzą 3 przewody sygnałowy minus i 12v i właśnie te 12 v ja wykorzystałem podłączając pod pompę. dzieki temu nie trzeba przeprowadzać dodatkowej instalacji.

A piwko dla was
pompę demontowałeś z auta czy na aucie wywalałeś tą płytkę?
ja zawsze na aucie to wywalałem

: 2013-09-29, 08:41
autor: dawid2110
ja tylko odkręciłem filtr paliwa i zbiorniczek wspomagania żeby można było rękę włożyć i na silniku załatwiłem sprawę