Problem ze wspomaganiem w Starze
: 2013-05-01, 22:53
Witam serdecznie
Jest to mój pierwszy post i myślę, że nie ostatni
Mam problem ze wzpomaganiem w Starze, mało tutaj takich tematów, ale zasada działania jest taka sama więc postanowiłem napisać.
Regenerowałem kolumnę i zamontowałem w pojeździe, jeździłem 6 miesięcy i od samego początku olej się pienił oraz zabielił, z czerwonego, na zaczerwienione mleko. Nie było tragedii w jeździe, ale od pewnego czasu zaczęła chodzić na zasadzie kręcę i nagle blok a następnie idzie dalej. Postanowiłem więc przepłukać cały układ i zalać na nowo olejem. Nic nie pomogło, po chwili znów się zabielił i zapienił. Następny krok to zmiana starych lekko cieknących przewodów (pomyślałem, że łapie gdzieś powietrze) 300zł za nowe przewody, zalałem płynem, kilka ruchów kierownicą i znów mleko i piana..... i dalej nic, w dodatku wydobywa się dziwny hałas z kolumny, a jak lekko ruszę kierownicą to ucicha po czym znów wraca i znów niknie po ruszeniu kierownicą. Jestem już bezradny. Nie wiem czy wymontowywać pompę czy kolumnę, oba elementy są u mnie bardzo ciężko demontowalne, zaczałbym od pompy bo łatwiej nieco ja wyjąć, ale z drugiej strony kolumna jeszcze na gwarancji kilka miesięcy. Czego to może być objawem???
Pozdr
Jest to mój pierwszy post i myślę, że nie ostatni
Mam problem ze wzpomaganiem w Starze, mało tutaj takich tematów, ale zasada działania jest taka sama więc postanowiłem napisać.
Regenerowałem kolumnę i zamontowałem w pojeździe, jeździłem 6 miesięcy i od samego początku olej się pienił oraz zabielił, z czerwonego, na zaczerwienione mleko. Nie było tragedii w jeździe, ale od pewnego czasu zaczęła chodzić na zasadzie kręcę i nagle blok a następnie idzie dalej. Postanowiłem więc przepłukać cały układ i zalać na nowo olejem. Nic nie pomogło, po chwili znów się zabielił i zapienił. Następny krok to zmiana starych lekko cieknących przewodów (pomyślałem, że łapie gdzieś powietrze) 300zł za nowe przewody, zalałem płynem, kilka ruchów kierownicą i znów mleko i piana..... i dalej nic, w dodatku wydobywa się dziwny hałas z kolumny, a jak lekko ruszę kierownicą to ucicha po czym znów wraca i znów niknie po ruszeniu kierownicą. Jestem już bezradny. Nie wiem czy wymontowywać pompę czy kolumnę, oba elementy są u mnie bardzo ciężko demontowalne, zaczałbym od pompy bo łatwiej nieco ja wyjąć, ale z drugiej strony kolumna jeszcze na gwarancji kilka miesięcy. Czego to może być objawem???
Pozdr