Strona 1 z 1

Schemat rozrządu VW LT 2.5 TDI

: 2012-03-25, 17:59
autor: Mechaniczny
Schemat rozrządu volkswagen LT 2.5 TDI

: 2012-09-08, 21:17
autor: zloty01
I należało by dopisać że pompę "na zegar" ustawiamy na 0.55.Lub po podłączeniu dedykowanego testera w nastawach podstawowych na wartość 050. <magik>

: 2012-12-20, 15:20
autor: lacoste80
zloty01 pisze:I należało by dopisać że pompę "na zegar" ustawiamy na 0.55.Lub po podłączeniu dedykowanego testera w nastawach podstawowych na wartość 050. <magik>
A dokładnie na ten zegar to jak?
Mierząc od wierzchołka krzywki ma być 0.55 czy od podstawy?
Ja ustawiłem wał na znak,pompe na znak(centymetr w prawo patrząc od przodu bo się mijało z krzywką jak było centralnie na znakach)wkręciłem czujnik i kręciłem pompą w prawo aż zatrzywała sie wskazówka.Wyzerowałem czujnik i kręciłem w lewo od tego zera (czyli od podstawy krzywki) o 0.55 mm.No i lipa zapala od strzała jak ciepły i nawet nie kopci moc też ok ale z rana to masakra.Łapie ale ciężko i dymi na biało ąż do zagrzania.