Ford Fiesta 1.3 enduro 98r. P1479 wentylator chłodnicy
: 2014-07-21, 21:34
Witam, może ktoś już miał taki problem .
Do pracy zcholowano autko j/w , uwagi klienta - w czasie jazdy zapaliły się kontrolki , auto zgasło i dym z pod maski.
diagnoza, brak płynu w zbiorniku i nie podpięta kostka do wentylatora chłodnicy tuz przy niej , widac było po zielonym nalocie że od wieków.
Poszedł nowy płyn , przy odpowietrzaniu wentylator ruszył, termostat stoi - wymiana termostatu.
Po wymianie termostatu, płyn ładnie się rozszedł po układzie , wentylator nie ruszył. Po odpięciu czujnika temperatury dla ECU wentylator poszedł .
Więc nowy czujnik ( oryginał ) , żadnych zmian wentylator nie rusza. Na KTS'ie temperatura rośnie powyżej 100*C i zadnych oznak życia wentylatora. Dwa błędy sa na stałe :
P1000 Testy Systemu OBD
Proces nie został zakończony
P1479 Wentylator chłodnicy , bieg 2
Zakłócenie działania
Po wyjęciu przekaznika wentylatora wyskakuje jeszcze bład na bieg 1, po włożeniu idzie go skasować .
W wartościach rzeczywistych w KTS'ie - działanie wentylatora - NIE można silnik zagotować a wentylator i tak stoi na dębowo.
Do pracy zcholowano autko j/w , uwagi klienta - w czasie jazdy zapaliły się kontrolki , auto zgasło i dym z pod maski.
diagnoza, brak płynu w zbiorniku i nie podpięta kostka do wentylatora chłodnicy tuz przy niej , widac było po zielonym nalocie że od wieków.
Poszedł nowy płyn , przy odpowietrzaniu wentylator ruszył, termostat stoi - wymiana termostatu.
Po wymianie termostatu, płyn ładnie się rozszedł po układzie , wentylator nie ruszył. Po odpięciu czujnika temperatury dla ECU wentylator poszedł .
Więc nowy czujnik ( oryginał ) , żadnych zmian wentylator nie rusza. Na KTS'ie temperatura rośnie powyżej 100*C i zadnych oznak życia wentylatora. Dwa błędy sa na stałe :
P1000 Testy Systemu OBD
Proces nie został zakończony
P1479 Wentylator chłodnicy , bieg 2
Zakłócenie działania
Po wyjęciu przekaznika wentylatora wyskakuje jeszcze bład na bieg 1, po włożeniu idzie go skasować .
W wartościach rzeczywistych w KTS'ie - działanie wentylatora - NIE można silnik zagotować a wentylator i tak stoi na dębowo.