Silnik 2T problem z zapłonem
: 2018-10-14, 10:06
Witam
Posiadam silnik dwu cylindrowy 2T, silnik nie odpala z powodu uszkodzonego modułu zapłonowego. Wiec przede mną zadanie przeróbki by go uruchomić silnik jest produkcji amerykańskiej z lat 70 i zakup oryginalnego modułu CDI nie wchodzi w grę zaporowa cena.
Trochę opisu zapłonu tego silnika:
Koło magnesowe z oddzielnymi magnesami do ładowania i impulsatora, stojan z cewkami ładowania i impulsator na ruchomej podstawie sprzężony z cięgiem gazu, tłoki w silniku pracują przeciwsobnie.
Na chwile obiecą założyłem moduł zapłonowy od poloneza i iskra niby jest jednocześnie na dwóch świecach w DMP i w GMP silnik się odzywa ale pracować nie chce raz załapał na kilka sekund.
A teraz pytanie czy pojawienie sie iskry w silniku dwusuwowym w DMP w czasie przepłukiwania cylindra ma jakieś znaczenie i powodem kaprysu silnika jest owa iskra, silnik albo kopie po szarpance lub szczeka w wydech
Posiadam silnik dwu cylindrowy 2T, silnik nie odpala z powodu uszkodzonego modułu zapłonowego. Wiec przede mną zadanie przeróbki by go uruchomić silnik jest produkcji amerykańskiej z lat 70 i zakup oryginalnego modułu CDI nie wchodzi w grę zaporowa cena.
Trochę opisu zapłonu tego silnika:
Koło magnesowe z oddzielnymi magnesami do ładowania i impulsatora, stojan z cewkami ładowania i impulsator na ruchomej podstawie sprzężony z cięgiem gazu, tłoki w silniku pracują przeciwsobnie.
Na chwile obiecą założyłem moduł zapłonowy od poloneza i iskra niby jest jednocześnie na dwóch świecach w DMP i w GMP silnik się odzywa ale pracować nie chce raz załapał na kilka sekund.
A teraz pytanie czy pojawienie sie iskry w silniku dwusuwowym w DMP w czasie przepłukiwania cylindra ma jakieś znaczenie i powodem kaprysu silnika jest owa iskra, silnik albo kopie po szarpance lub szczeka w wydech