Strona 1 z 1

Volkswagen Polo 9N 1.4 TDI 75 KM

: 2013-04-24, 19:35
autor: LuK444Sz
Kilka miesięcy temu, po ponad rocznym jeżdżeniu poczciwym Fiatem 126el, stałem się posiadaczem takiego oto Volkswagena Polo 9N.

Silnik: 1.4 TDI 75 KM
Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa
Rok produkcji: 2002

Wyposażenie:
  • ABS
    elektrycznie sterowane przednie szyby
    elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    radio CD + MP3
    cztery poduszki powietrzne
    klimatyzacja
    centralny zamek
    autoalarm
Samochód posiada książkę serwisową (serwis do 2005 r.). Przed kupnem całego sprawdzałem miernikiem grubości lakieru - wychodzi na to, że nie lakierowany powtórnie.

Oto kilka zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po kupnie, powtórnie sprawdziłem stan techniczny pojazdu (miałem akurat praktyki na stacji diagnostycznej). W samochodzie wymieniony olej silnikowy wraz z filtrem, filtr kabinowy, powietrza, paliwa oraz rozrząd kompletny.

No i jako, że przedstawiam samochód, postanowiłem zaprezentować mój nowy nabytek, który cały czas jeździ ze mną:
Obrazek
Bardzo przydatne urządzenie, jeśli ktoś sporo jeździ.

Kopiowanie zdjęć bez zgody autora zabronione.

: 2013-04-24, 20:02
autor: InRed
Heja,

elegancko, bardzo mi sie podoba. A jesli moge zapytac, ile Ci pali? I ile kosztowal? Kupiony w Pl, czy zagranica?

Pozdr.

: 2013-04-24, 22:02
autor: LuK444Sz
Samochód kupiłem w kraju. Nie powiem, bo szukałem naprawdę długo, żeby znaleźć coś konkretnego, wartego uwagi. Kosztował mnie coś ponad 12 tysięcy. Jestem pozytywnie zaskoczony silnikiem, mimo, że jest to trzycylindrowy diesel. Kolejna rzecz to turbosprężarka w tym silniku - również dużym zaskoczeniem dla mnie było zbieranie się tego silnika po depnięciu całego gazu.

Spalanie w mieście przy delikatnej jeździe oscyluje w granicach 6 l/100 km. Na trasie już zależy - jazda delikatna, z prędkością około 80-90 km/h to spalanie w granicach 4,5-5 l przy delikatnym przyspieszaniu. Ja jednak po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni, przyspieszam żwawiej, żeby go nie zamulić :)

Zapomniałem napisać wcześniej - jak go kupiłem, temperatury cieczy chłodzącej dochodziła maksymalnie do 70 stopni. Wymieniłem termostat i ten gumowy uszczelniacz i wszystko teraz chodzi jak należy.

: 2014-10-14, 08:33
autor: Ratolisters
Ja się przymierzam do VW Golf IV , a taki sobie Polo jest też spoko może przeżuce się na takie coś.