Strona 1 z 1

VW T5

: 2013-07-29, 12:06
autor: misiek0212
Witam.
Czy warto kupić VW T5 2.5 TDI 2003 rok z silnikiem na kołach zębatych?
Pozdrawiam.

: 2013-07-29, 15:13
autor: arnipoznań
Cześc mamy w firmie 7 sztuk takich T5 przerobionych na autobusy i trochę jest z nimi problemów, zażygane olejem doloty, chyba przez turbiny, padające czujniki. Może ich stan jest spowodowany błędami poprzedniego właściciela, nie wiem. Natomiast pewne jest że trzeba lać dobry olej i wymieniać go w terminie, bo w przeciwnym razie będzie bolało.
Przeguby napędowe również u nas padały w pewnym okresie, ale możliwe że to wina kierowców i tu nie polecam montować przegubów LPR bo wytrzymywały kilka dni, a koszta orginałów w serwisie kosmiczne. Nie życzę tobie wymieniać świec żarowych, po pierwsze bo kosztują 350 zł sztuka, a po drugie bo mało miejsca jest z przodu, nawet po demontażu kolektora ssącego. A tak ogólnie to fajne autko, mamy silniki w automatach, zbierają się jak bolid F1 <cwan>

: 2013-07-29, 18:50
autor: dawid2110
Ja osobiście nie jestem przekonany do t5 bo dosyć sporo ich robiłem . Troche słaba instalacja i czujniki sie piepszą

: 2013-07-30, 21:46
autor: misiek0212
A czy w tych samochodach 130KM to wszystkie silniki były na kołach zębatych?

: 2013-07-31, 05:20
autor: arnipoznań
a może chciałbyś iveco daily 3.0 hpi ?

: 2013-07-31, 09:54
autor: misiek0212
Nie chce Iveco, ponieważ przymierzam się do kupna T5 ale osobowej, i stąd moje pytanie czy one wszystkie miały silniki na kolach zębatych czy nie.

: 2013-07-31, 20:34
autor: zico
Jakie w ogóle przeznaczenie miało by być tego samochodu? Bo jak dla mnie to się nadaje jedynie do wożenia łopat i ludzi na budowę.
Raz takim zrobiłem większą trasę w zimę. Nigdy więcej! Mój 26 letni Passat jest już bardziej komfortowy.

: 2013-07-31, 21:03
autor: arnipoznań
kolega chce zaoszczędzić na wymianach rozrządu <cwan> , za to wyda kasę na naprawy elektryczne i nie tylko ale jego sprawa

: 2013-09-03, 12:22
autor: smigol
ale może potrafi samodzielnie sobie z tym problemem poradzić :)

: 2013-09-03, 20:27
autor: arnipoznań
No i mamy w firmie kolejną awairę silnika 2.5 tdi, tym razem głowica do roboty i blok silnika do wymiany, dwie tuleje cylindrowe pęknięte, koszt samego dołu silnika - 3500 zł (okazjonalna cena)