Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Mercedes e klasa 220 coupe

Diagnostyka samochodowa
Awatar użytkownika
Leo
User
User
Posty:2
Rejestracja:2021-07-28, 17:32

2021-07-28, 17:48

Witam szanownych kolegów. Mój Mercedes e klasa 220 coupe z 2011 roku. Zapaliła się kontrolka check. Oprócz tego stracił na mocy. Pojechałem do mechanika podłączył laptopa i powiedział że DPF się zapchał. Po ok 10 minutach powiedział że już jest ok. Byłem zdziwiony, ale domyśliłem się, że skasował błąd i kontrolka zgasla. Pojechałem na trasę i stwierdziłem że dalej nie ma mocy. Przegoniłem go na M5 na wyższych obrotach i prawdopodobnie DPF się wypalił bo jest dobrze. Po dwóch miesiach zapaliła się ponownie kontrolka check. Ale silnik pracuje normalnie bezobjawowo. Po kilku dniach samoczynnie zgasla. Zakupiłem sobie najnowszy skaner pod MB iCarsoft i podpiąłem pod mój samochód. Pokazał w historii błędy, które usunąłem. Po dwóch dniach znowu mam w historii błędy. Zrobiłem zdjęcia i proszę fachowców o pomoc. 1 informacja :
iCarsoft

P245328

Stan: Historyczny

Sygnał wejściowy czujnika różnicy ciśnień I w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma nieprawidłowe działanie, przesunięcie sygnału jest poza dopuszczalnym zakresem.
2. P245500

Stan: Historyczny

Wejście czujnika różnicy ciśnień 1 w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma zwarcie do dodatniego.
3. P244A00

Stan: Historyczny

Różnica ciśnień w filtrze cząstek stałych silnika Diesla (cylinder BANK 1) jest zbyt niska.
Czy czujnik różnicy cisnien jest uszkodzony? Jak to rozumieć ?
Parametry DPF są następujące:
Wartość sadzy 0.48 g
Wypełniony poziom filtra cząstek stałych 18 procent.
Wartość popiołu 1.26g.
Bardzo proszę o jakieś sugestie. Dzięki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka komputerowa”