Czy ci się to podoba, czy nie, świat wokół nas się zmienia. Czasami zmiany te wydają się tak dramatyczne i przynoszą nowe podejście, że mamy tendencję do reagowania z silnym oporem. Jednak nic nie jest wieczne, a w miarę jak rzeczy ewoluują w tym czasie, my, cały nasz gatunek, prędzej czy później możemy zniknąć. Trochę ostre, prawda?
To nie powinno być uważane za wymówkę dla wszystkich sztuczek marketingowych, które niektóre firmy robią. Jeśli przyjrzysz się kampaniom promującym niektóre produkty, często możesz zauważyć słowa takie jak „zrównoważony rozwój”, „zielony” i „recykling”. Tak, to modne chcieć ratować planetę. Ale czy warto poświęcać stare symbole na ołtarzu tego nowego nurtu?
Wiele osób powiedziało, że byli zdenerwowani, gdy Ford zdecydował się użyć nazwy Mustang, aby wprowadzić swój pierwszy prawdziwy samochód elektryczny na świat. Tak, w 2011 roku był kolejny wysiłek, z elektrycznym skupieniem, ale Mustang Mach-E ma zupełnie inną propozycję.
I bez względu na to, jak zdenerwowani mogą być niektórzy, Marka Mustang (ponieważ jest to obecnie samodzielna marka) jest wystarczająco silna, aby zapewnić, że nowy elektryczny SUV przyciągnie uwagę, na którą zasługuje. Pytanie brzmi: czy warto było się poświęcić?