No Result
View All Result
Portal mechaniczny - samochody, nowości, mechanika pojazdowa
  • Wiadomości
  • Informacje
  • Poradniki
  • FORUM
  • Samochody
  • Diagnostyka
  • Mechanika
  • Lakiernictwo i blacharstwo
  • Wiadomości
  • Informacje
  • Poradniki
  • FORUM
  • Samochody
  • Diagnostyka
  • Mechanika
  • Lakiernictwo i blacharstwo
No Result
View All Result
Portal mechaniczny - samochody, nowości, mechanika pojazdowa
No Result
View All Result

ACC-SCU – Zespół czujnika radarowego ze sterownikiem adaptacyjnej regulacji prędkości jazdy

Michał Kozłowski Autor publikacji: Michał Kozłowski
2022-09-20
w Poradniki
0 0
0

Radarowe zespoły czujników ACC-SCU to jeden z elementów systemu aktywnego sterowania prędkością jazdy. Zespół czujnika radarowego ze sterownikiem adaptacyjnej regulacji prędkości jazdy (ACC-SCU) to zintegrowany moduł, który łączy w sobie czujnik radarowy i sterownik regulacji prędkości. Zespół czujnika radarowego ze sterownikiem adaptacyjnej regulacji prędkości jazdy jest stosowany w systemach aktywnego sterowania prędkością jazdy (ASP), które są coraz częściej spotykane w nowoczesnych samochodach.

Spis treści:

Toggle
  • Czym dokładnie jest ACC-SCU? Definicja pojęcia
  • Jak działa ACC-SCU?

Czym dokładnie jest ACC-SCU? Definicja pojęcia

ACC-SCU to akcelerator typu „single-cycle unit”. ACC-SCU to urządzenie, które przetwarza dane w jednym cyklu procesora. ACC-SCU jest używany w systemach komputerowych do przetwarzania dużych ilości danych. ACC-SCU może być używany do przetwarzania danych w czasie rzeczywistym lub do przechowywania danych w pamięci podręcznej. ACC-SCU jest często używany w systemach komputerowych, które wymagają dużej przepustowości.

Jak działaACC-SCU?

ACC-SCU to akronim od Adaptive Cruise Control System with Stop & Go and Lane Centering. Jest to system kontroli prędkości, który utrzymuje bezpieczną odległość od pojazdu poprzedzającego i pomaga kierowcy utrzymać się w środku pasa ruchu. ACC-SCU składa się z radarowego czujnika przedniego, kamer w lusterkach bocznych i kamery umieszczonej z tyłu samochodu.

Czujnik radarowy jest w stanie wykrywać inne pojazdy na drodze i określać ich prędkość oraz odległość. Kiedy system wykryje pojazd poprzedzający, rozpocznie automatycznie regulację prędkości, aby zachować bezpieczną odległość. Kamera umieszczona z tyłu samochodu monitoruje także ruch pojazdu za nim, a kamery w lusterkach bocznych służą do monitorowania linii pasa ruchu. ACC-SCU może także automatycznie hamować i przyspieszać samochód, aby utrzymać stałą prędkość i bezpieczną odległość od innych pojazdów na drodze. System ACC-SCU jest bardzo przydatny dla kierowców, ponieważ pomaga im utrzymać bezpieczną odległość od innych pojazdów oraz utrzymywać się w środku pasa ruchu

Poprzedni artykuł

ACC (Adaptive Cruise Control) – definicja pojęcia, zastosowanie

Następny artykuł

ACD – Active Center Differential – definicja pojęcia, działania

Następny post
ACD - Active Center Differential - definicja pojęcia, działania

ACD - Active Center Differential - definicja pojęcia, działania

Czym jest ACEA - Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles?

Czym jest ACEA - Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles?

Popularne artykuły

Kod-błedu-P0172

Kod błędu P0172 – co oznacza kod usterki? Jak zdiagnozować?

by Redaktor
2023-05-01
0

Podczas jazdy samochodem, często można się natknąć na komunikaty o usterkach wyświetlane przez komputer pokładowy. Jednym z takich komunikatów jest...

P0302

Kod błędu P0302 – diagnostyka i naprawa usterki

by Redaktor
2023-04-25
0

P0302 to kod błędu silnika. W niniejszym artykule wyjaśnimy dokładnie, co on oznacza, wskażemy objawy awarii, a także jej przyczyny...

Kod-błedu-P0340

Kod błędu P0340 – usterka obwodu czujnika położenia wałka rozrządu

by Redaktor
2023-05-01
0

Kod błędu P0340 pojawia się w systemie diagnostycznym samochodów, zwany jest także kodem DTC P0340. W tym artykule wyjaśnimy dokładnie,...

P0014

Kod błędu P0014 – opis naprawy usterki

by Redaktor
2023-04-24
0

W tym artykule opiszemy kod błędu P0014 i jak można go naprawić. Kod błędu P0014 jest często spotykanym błędem w...

P0304

Kod błędu P0304 – jak wykryć i naprawić?

by Redaktor
2023-04-25
0

Wiele osób korzysta z samochodów, ale niewiele osób wie, jak je naprawić. Dlatego też, gdy coś się zepsuje, mogą oni...

Najnowsze artykuły

Nowoczesność i prestiż – przegląd aktualnej oferty Audi na 2025 rok

Nowoczesność i prestiż – przegląd aktualnej oferty Audi na 2025 rok

by Michał Kozłowski
2025-11-05
0

Marka Audi w 2025 roku ponownie wyznacza standardy w segmencie premium, prezentując gamę pojazdów łączących przełomowe technologie z unikalnym wzornictwem....

Złącza camlock - jakie mają zastosowania i czym się charakteryzują?

Złącza camlock – jakie mają zastosowania i czym się charakteryzują?

by Michał Kozłowski
2025-11-03
0

Złącza camlock, znane również pod nazwą kamlok, charakteryzują się prostym montażem, trwałością i uniwersalnym zastosowaniem. Dzięki temu, że są bardzo...

Dlaczego opłaca się garażować samochód?

Dlaczego opłaca się garażować samochód?

by Michał Kozłowski
2025-11-03
0

Czy inwestycja w wynajem lub budowę garażu jest rzeczywiście opłacalna? Jakie korzyści może przynieść garażowanie auta? Okazuje się, że jest...

Podwójna obsada kierowców – czy warto?

Podwójna obsada kierowców – czy warto?

by Michał Kozłowski
2025-11-03
0

Podwójna obsada kierowców to coraz popularniejsze rozwiązanie stosowane w branży transportowej. Czy jest to jednak opłacalne, a korzyści przeważają nad...

Części do regeneracji turbosprężarki – jakie są potrzebne

Części do regeneracji turbosprężarki – jakie są potrzebne

by Michał Kozłowski
2025-11-03
0

Turbosprężarka to kluczowy element współczesnych silników, zwłaszcza tych wysokoprężnych i benzynowych o wysokiej mocy. Jej zadaniem jest zwiększenie ciśnienia powietrza...

Portal mechaników samochodowych

Jeżeli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu:

Wały Generała Józefa Dwernickiego 117
42-202 Częstochowa
Kontakt z redakcją: redakcja@forum-mechaniczne.pl
tel: 693 162 250

Zespół Forum-Mechaniczne.pl
Działamy nieprzerwanie od 2010 roku

Polityka Prywatności | Polityka Cookies | Regulamin | Disclaimer | Przewodnik Etyczny | Polityka Redakcyjna | Kontakt

© Forum mechaników samochdowych w sieci od 2010

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Informacje
  • Poradniki
  • FORUM
  • Samochody
  • Diagnostyka
  • Mechanika
  • Lakiernictwo i blacharstwo