Rankomat Boomerang Reparts.pl - regeneracja części samochodowych Forum VW Skup aut Poznań Skup aut

Audi B4 93 r jaka pompa jakie gniazdo

Forum audi

Moderator: raptus1984

Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 771
Rejestracja: 2012-02-25, 17:07
Lokalizacja: Kielce

2012-03-15, 20:31

Witam tak jak w temacie B4 93 r 19 TDi . Jakie to auto ma gniazdo czy jest to już OBD2?? Czy jeszcze OBD1 ?? Drugie pytanie to jaki nastawnik pompy siedzi w tym aucie czy to będzie jeszcze potencjometryczny czy już jest indukcyjny???
Problem z autem jest taki że nie chce palić ale jak sie długo bardzo długo pokręci to odpali tylko nierówno chodzi i nie ma siły (tak opisuje właściciel) z góry obstawiam na pompe bo z plaka pali tylko teraz się zastanawiam czy robota nastawnika załatwi problem czy pompa już całkiem zgona zaliczyła??
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 713
Rejestracja: 2012-02-17, 20:22
Lokalizacja: PZ

2012-03-15, 20:55

OBD1 i w zależności od miesiąca produkcji masz samodiagnozę do czerwca 1993 r albo kody usterek do odczytu kompem w autach od lipca 1993
Załączniki
audi b3.JPG
audi b3.JPG (35.04 KiB) Przejrzano 479 razy
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1686
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-03-15, 21:05

Z danych na KTS też są takie wejścia jak podał arni
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 771
Rejestracja: 2012-02-25, 17:07
Lokalizacja: Kielce

2012-03-16, 22:25

no tak z gniazdem to tak jak myślałem ale co z pompą potencjometryczna czy indukcyjna ???
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1686
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-03-18, 09:41

A masz jakieś oznaczenie silnika?? w starych typach były montowane nastawniki potencjometryczne.
Awatar użytkownika
ponin
User
User
Posty: 28
Rejestracja: 2010-04-06, 21:28

2012-03-18, 18:41

czolem...
zaczol bym od ominiecia filtra paliwa , skoro na plaku pali od razu
sprawdz czy podczas uruchamiana napiecie nie spada mniej niz 9.5 v /pompa z elektronicznym nastawnikiem
sprwdz poczatek wtrysku pompy/moze byc za pozny
sprawdz cisienie otwarcia wtyskow
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 771
Rejestracja: 2012-02-25, 17:07
Lokalizacja: Kielce

2012-03-18, 19:34

tak tak to norma . ale dzięki za informacje . Jak go zmęcze to dam znać co i jak
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi”