Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando

FORD Mondeo 2.0 benzyna 1999r.

Elektronika samochodowa - Tematy elektroniczne elektryczne itp.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty:371
Rejestracja:2012-02-19, 12:48
Lokalizacja:Włocławek

2012-04-20, 19:25

Witam!!!
Mam problem z w/w samochodem. Otóż zaczęło się od zapalenia się kontrolki abs-u. Po podłączeniu komputera oczywiście z autocomem pokazało błąd przekaźnika zasilania elektrozaworów abs. No i zaczęło się - kuzyn poszperał na forach i kazali mu wymienić pompę abs-u. Pompa wymieniona i nadal lipa. Ciągle ten sam błąd. Próbowałem się zorientować co to takiego ale według autodaty przekaźnik jest integralną częścią z ECU. Aha i zapomniałem powiedzieć, że po tej wymianie pojawia się również błąd P1000 - cykl obdII nie zakończony. Jak to ugryźć, może coś doradzicie??? Pozdrawiam :) <placze>
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2012-04-20, 19:41

Błąd P1000 sie nie przejmuj po odpięciu komp jego nie ma a zawory to w sterowniku pompy są tylko pytanie 1 sprawdziłeś najpierw czy są wszystkie zasilania na pompie??? Pompe kupiłeś taką sama?? A i przekodowaliście ją na to aktualne auto???
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty:371
Rejestracja:2012-02-19, 12:48
Lokalizacja:Włocławek

2012-04-20, 19:55

NO właśnie jej nie kodowałem bo przyznam że nie bardzo wiem jak. Mam autocoma i jest jedynie jakaś regulacja zaworów czy coś w tym stylu. Powiem tak - kuzyn kupił i niby nr się zgadza. Co do zasilań na pewno nie były sprawdzane ale za to w starej pompie zgnił 1 pin i podejrzewam, że to też jest przyczyna takiego stanu rzeczy. Spróbuję jeszcze może coś się uda z wysterowaniem tych zaworów.
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2012-04-21, 18:07

Nie pomogę jeśli chodzi o autocoma bo ja zawsze koduje ktsem i tam jest strasznie prosto to zrobić . Sterowanie zaworów nie wiem czy coś da. Sprawdz dokładnie czy napewno są wswzystkie zasilania i masy i dobrze przeczyść kosć
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty:371
Rejestracja:2012-02-19, 12:48
Lokalizacja:Włocławek

2012-04-23, 14:49

No właśnie przydałby się kts. NO nic będę coś kombinował jak coś zrobię dam znać. Dzięki za podpowiedzi.
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
Awatar użytkownika
bartel_artur
User
User
Posty:1
Rejestracja:2016-10-23, 07:20

2016-10-23, 08:31

Cześć
miałem podobny problem ale z C5, wymieniłem płytkę sterującą na pompie ABS dalej ten sam problem.... całą pompę bo się tak wku..wiłem. Uspokoiło się jak zacząłem sprawdzać "wireles" z szyny CAN. Autko jeździ i jest OKi.... powodzenia <bije>
Artur
Awatar użytkownika
nikko
User
User
Posty:5
Rejestracja:2017-02-21, 14:06

2017-02-21, 14:10

a działa ten ABS? możliwe że jakiś czujnik nie działa prawidłowo. Ja bym poodpinał je pokolei i posprawdzał jakie wtedy są wskazania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”