BĄDŹ FACETEM
W SWOIM GARAŻU
Zrejestruj się już teraz na największym forum dla mechaników!
Pomagamy każdemu w naprawie kochanego auta
Rejestracja



 Ogłoszenie 

Sklep z regenerowanymi częściami: Reparts.pl - regeneracja części samochodowych



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chlodzacego , plynu , problem , wymiana

Problem z wymianą płynu chłodzącego !
Autor Wiadomość
qbson1337
User


Twoje auto?: Opel astra
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 1

12.0 KM
  Wysłany: 2013-11-23, 11:11   Problem z wymianą płynu chłodzącego !

Witam wszystkich, Dzisiaj postanowiłem wymienić w mojej Astrze H 1,6 105kM płyn w układzie chłodniczym. Do mojego układu wchodzi około 6L. Postępowałem zgodnie z instrukcjami w ksiązke Sam naprawiam Astra H/Zafira B, czyli spuściłem stary płyn, następnie wlewałem płyn chłodniczy do dolnego przewodu odpowietrzającego i weszło mi około 4 L ( zajęło mi to sporo czasu bo przewód nie chciał wciągać zbyt szybko). Następnie zakręciłem korek na zbiorniczku wyrównawczym i chciałem odpowietrzyć układ. Zapaliłem samochód ( pozostawiając przewód odpowietrzająćy niepodłączony do zbiorniczka wyrównawczego bo tak wywnioskowałem z instrukcji w tej książce, żeby powietrze przez niego uciekło. Ale po chwili nawet nie zdążył mi się nagrzał do 30 stopni zaczął wylewać się z niego płyn. Próbowałem inaczej, założyłem przewód na zbiorniczek i odkręciłem zamiast przewodu korek od tego zbiorniczka (żółty). Czy taki sposób pozwoliłby mi na odpowietrzenie układu chłodniczego? Czy mogę rozgrzewać silnik do temperatury 90-95 z tak założonym przewodem i odkręconym korkiem? Czy nieód? stanie się nic dla mojego silnika?? Pierwszy raz wymieniam płyn chłodniczy, a instrukcja w ksiazce Sam naprawiam jest zbyt ogólna. Z góry dziękuję za pomoc, proszę o szybką odpowiedz, gdyź samochód stoi na kanale i jest unieruchomiony:( :(ozdrawiam. Czy mogę bez obaw odpalić ten samochód? Robił już to ktoś w Astrze H 1,6 Z16XEP
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
[Usunięty]


1.0 KM
Wysłany: 2013-11-23, 13:51   

Nie czytaj takich głupich instrukcji. Korek ma być zawsze zakręcony jak silnik pracuje. Wątpię czy spuściłeś cały płyn bo z tym jest trochę zabawy.
 
     
arnipoznań 
VIP/Moderator



Twoje auto?: audi a4 b5
Oznaczenia silnika: 1.6 ADP
Zaproszone osoby: 1
Imię: artur
Rocznik samochodu: 1995
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 713
Otrzymał 30 piw(a)
Skąd: PZ

2248.0 KM
Wysłany: 2013-11-28, 18:20   

jak nie będzie zakręcony korek to nie wytworzy się ciśnienie w układzie a jest to układ ciśnieniowy więc dzięki wytworzonemu ciśnieniu przepycha płyn i odpowietrza się sam
_________________
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
.::Pani Reklama::.

19676317
forum@forum-mechaniczne.pl

Dołaczył : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fiat Punto kontrolka płyny chłodzącego
Du-Di ELEKTRONIKA 5 2013-02-01, 11:19
scanik
Brak nowych postów Zbiornik płynu do spryskiwaczy
misiek0212 POMOC SAMOCHODOWA 3 2012-12-04, 22:46
Damian09
Brak nowych postów Ubytki płynu chłodniczego
tymekds Audi 1 2016-09-01, 08:23
TOOLS-TECH
Brak nowych postów Ubytek płynu chłodniczego
zubeer1980 POMOC SAMOCHODOWA 2 2018-04-05, 14:23
zubeer1980
Brak nowych postów Citroen C4 picasso wymiana płynu DPF, FAP
moloe POMOC SAMOCHODOWA 3 2014-04-06, 20:44
robi1214



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB GroupWersja forum na komórkę
stat4u