BĄDŹ FACETEM
W SWOIM GARAŻU
Zrejestruj się już teraz na największym forum dla mechaników!
Pomagamy każdemu w naprawie kochanego auta
Rejestracja



 Ogłoszenie 
NOWY DZIAŁ : Mechanika samochodów ciężarowych

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 120 , klasa , kmh , mercedes , moc , od , td , traci

Mercedes klasa C 2,5 TD od 120 km/h traci moc
Autor Wiadomość
dawide 
User


Twoje auto?: Mercedes C
Oznaczenia silnika: 2,5 TD
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 5

56.0 KM
Wysłany: 2012-05-19, 09:59   Mercedes klasa C 2,5 TD od 120 km/h traci moc

Witam mam problem ze swoim Mietkiem W 202 97r 2,5 turbo... A mianowicie tak jak to ująłem w temacie,auto zbiera się w dobrze ale jak wskazówka dochodzi do 120 to chu... go strzela,uczucie tak jakby kaganiec miał założony nic juz nie idzie nie czuć ciągnięcia charakterystycznego przy niższych prędkościach...Nieważne czy to 4 bieg i 3,5 tys obrotów czy 5 i 2,5 tys obrotów. Wydaje mi się że trzeba wykluczyć turbinę bo przy niższych prędkościach auto tak jak mówiłem zbiera się dobrze i poprostu ją "czuć",poza tym jak stoi na wolnych obrotach i się go przegazuje nic nie kopci,ale tutaj też ciekawostka wkreca się tylko do 3,5 tys obrotów i ani deko więcej
aa jeśli chodzi o spalanie to 8,5-9 tylko miasto

Czekam na wasze sugestie i opinie...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
arnipoznań 
VIP/Moderator



Twoje auto?: audi a4 b5
Oznaczenia silnika: 1.6 ADP
Zaproszone osoby: 1
Imię: artur
Rocznik samochodu: 1995
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 713
Otrzymał 30 piw(a)
Skąd: PZ

2245.0 KM
Wysłany: 2012-05-19, 10:33   

układ paliwowy zapewne przytkany musisz szukać czy nie ma jakiegoś małego sitka na pompie albo smoku no i filtr nowy załóż
Poza tematem miło by było gdybyś się przywitał w powitalni i uzupełnij profil.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawid2110 
VIP/Moderator


Twoje auto?: audi a4 b6
Oznaczenia silnika: 2,0
Rocznik samochodu: 2002
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 771
Otrzymał 17 piw(a)
Skąd: Kielce

2968.0 KM
Wysłany: 2012-05-19, 16:44   

A podłączałeś auto pod komp??? Mi to wygląda jakby auto przeszło w tryb awaryjny . A jak z odpalaniem ?? ?
_________________
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawide 
User


Twoje auto?: Mercedes C
Oznaczenia silnika: 2,5 TD
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 5

56.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 10:49   

a powiedzcie mi jak sprawdzić czy turbina działa bądź nie... bo niby nie kopci nic ale może faktycznie coś z turbiną? Gadałem ze znajomym i podobną sytuację miał w Golfie 1,9TDI i okazało się że rozebrał turbinę i wyczyścił i było ok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
mafija1996 
User


Twoje auto?: WV vento
Wiek: 21
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 16
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Przytoczno

81.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 10:56   

Prawdopodobnie siada ci pompa wtryskowa, gadałem z kumplem którego kolega w mercedesie miał to samo...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawid2110 
VIP/Moderator


Twoje auto?: audi a4 b6
Oznaczenia silnika: 2,0
Rocznik samochodu: 2002
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 771
Otrzymał 17 piw(a)
Skąd: Kielce

2968.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 19:49   

Na wiele z tych pytań można by odpowiedzieć podłączając auto pod komp
_________________
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
mafija1996 
User


Twoje auto?: WV vento
Wiek: 21
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 16
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Przytoczno

81.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 19:55   

słuchaj komp to niewszystko, mój kumpel miał sprintera na gwarancji, zaczą zwankować no poprostu tracił moc po przejechaniu kilkudziesięciu metrów noi gościu podłanczał auto do kompa, komp mu wskazywał że ma wymienić jakieś tam przewodu. ale auto nadal tak reagowało, wkońcu podszedł pewien starszy mechanik i kazał mu zmienić filter noi problem zniką..jak widzisz maszyny też się mylą...lepiej zabrać auto do specjalisty...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
carlos223223 
Mechanik


Twoje auto?: mazda 626 D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 371
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Włocławek

1281.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 21:02   

Proponuję sprawdzić wlot powietrza do filtra.....bo przy pewnej prędkości może go coś zatykać... miałem już taki przypadek.
_________________
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
mafija1996 
User


Twoje auto?: WV vento
Wiek: 21
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 16
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Przytoczno

81.0 KM
Wysłany: 2012-05-20, 21:23   

no moze i masz rację bo jak jest przytkany to przy dużej ilości powietrza może wszystko nieprzechodzić i wtedy traci na mocy tak samo jak powinno też się sprawdzić filtr paliwa...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawide 
User


Twoje auto?: Mercedes C
Oznaczenia silnika: 2,5 TD
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 5

56.0 KM
Wysłany: 2012-05-22, 11:40   

filtr paliwa wymieniłem i bez rezultatu... filtr powietrza nie jest tragiczny... troche olej kapie z EGR i węża który wychodzi z niego do Turbiny... ale jakos nie widac zeby sama turbina ciekła...
Znajomy mechanik mowi ze trzeba sprawdzić węże wychodzące z turbiny bo może któryś jest dziurawy...
Mówił że sama turbina przełącza,ale jak łapał jakiś górny wąż to mówił że "nie daje" (sorki za takie prymitywne wytłumaczenie ale jestem zielony) Czy jego hipoteza może być słuszna? Czy poprostu wywale kase za daremne grzebanie?

Czy idzie w jakiś prosty sposób sprawdzić czy turbina jest sprawna i jakie są objawy siadania tej pompy wtryskowej???
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
mafija1996 
User


Twoje auto?: WV vento
Wiek: 21
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 16
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Przytoczno

81.0 KM
Wysłany: 2012-05-22, 21:11   

Jeżeli chcesz to pogadam z wujkiem on jest bardzo dobrym specjalistą...dokładnie nie wiem jak to sprawdzić ale jutro po szkole z nim pogadam to najwyżej na pw bym ci podał jego numer to byś zadzwonił, on z pewnością by ci coś doradził ja jestem aktualnie jego uczniem więc wystarczy , że byś się na mnie powołał to by wiedział o co chodzi z tym , że no wiesz najpierw muszę zagadać czy mogę podać numer...aktualnie zajmuje się on teraz naprawą nissana 2.0 noi motorem mz251 ale sądzę że by znalazł chwilę by bynajmnie telefonicznie rozwiązać twój problem...wchodzisz w to...?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawide 
User


Twoje auto?: Mercedes C
Oznaczenia silnika: 2,5 TD
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 5

56.0 KM
Wysłany: 2012-05-23, 14:05   

a czy EGR moze miec na to wpływ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
dawid2110 
VIP/Moderator


Twoje auto?: audi a4 b6
Oznaczenia silnika: 2,0
Rocznik samochodu: 2002
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 771
Otrzymał 17 piw(a)
Skąd: Kielce

2968.0 KM
Wysłany: 2012-05-26, 07:35   

mafija1996 napisał/a:
słuchaj komp to niewszystko, mój kumpel miał sprintera na gwarancji, zaczą zwankować no poprostu tracił moc po przejechaniu kilkudziesięciu metrów noi gościu podłanczał auto do kompa, komp mu wskazywał że ma wymienić jakieś tam przewodu. ale auto nadal tak reagowało, wkońcu podszedł pewien starszy mechanik i kazał mu zmienić filter noi problem zniką..jak widzisz maszyny też się mylą...lepiej zabrać auto do specjalisty...
Kolego prawda jest taka że nawaliło się mnóstwo " fachowców" którzy kupili kabel za 100 i potrafią tylko błędy odczytać . A auto posiada tyle czujników i parametrów że naprawde może wiele o sobie powiedzieć tylko trzeba wiedzieć co ile powinno wynosić. A bez tego gto można sobie wróżyć z fusów może wtryski może pompa może turbo a no przecież EGR też może być i tak bez końca . Gdy masz czym jedziesz sprawdzasz ciśnienie na pompie i wtryski i wiesz czy jest ok tak samo ciśnienie doładowania i już wiesz jak zachowuje sie turbo itd
_________________
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
.::Pani Reklama::.

19676317
forum@forum-mechaniczne.pl

Dołaczył : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [pomoc samochodowa] Mercedes Klasa A
diesel zalany benzyną
lanssheshot POMOC SAMOCHODOWA 3 2012-02-25, 23:59
arnipoznań
Brak nowych postów Mercedes A klasa W 168 czujnik ciśnienia klimatyzacji
bartekmot POMOC SAMOCHODOWA 3 2014-11-18, 21:16
sasiek89
Brak nowych postów mercedes a klasa nie odpal, brak świateł
bartekmot POMOC SAMOCHODOWA 0 2015-06-22, 10:25
bartekmot
Brak nowych postów [video] Wymiana amortyzatorów tylnych Mercedes A Klasa
Mechaniczny ZRÓB TO SAM 0 2013-03-30, 11:25
Mechaniczny
Brak nowych postów Peugeot 206 1.6 16v traci moc
casio POMOC SAMOCHODOWA 3 2014-10-09, 20:17
dawid2110



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - animeWersja forum na komórkę
stat4u