BĄDŹ FACETEM
W SWOIM GARAŻU
Zrejestruj się już teraz na największym forum dla mechaników!
Pomagamy każdemu w naprawie kochanego auta
Rejestracja



 Ogłoszenie 

Reparts regenerowane części samochodowe



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 1.9 , afn , brak , golf , mocy , tdi

Golf 3 1.9 TDI AFN brak mocy
Autor Wiadomość
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-18, 12:02   Golf 3 1.9 TDI AFN brak mocy

Witam wiem że takich tematów było sporo ale ja jz próbowałem prawie wszystkiego i nadal nie wiem w czym jest problem, auto zbiera się nieźle ale potem nie ma tak jakby tego drugiego stopnia turbiny który daje kopa, auto przyspiesza ale za wolno jak na 110 km ,turbina czyszczona, przepływomierz podmieniany na nowy oryginalny i jest zmiana na lepsze ale nieznaczna, EGR zaślepiony, N75 w teście vagiem steruje gruszką więc chyba działa.Proszę o pomoc macie jeszcze jakieś pomysły ??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
inodiag 
User



Twoje auto?: BMW e39
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 31
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kujawy

153.0 KM
Wysłany: 2013-03-18, 23:31   

czujnik ciśnienia?
_________________
Diagnostyka maszyn rolniczych,sam. osobowych i motocykli .

Łukasz
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-19, 09:41   

To jest ten o którym pisałem czyli N75 ?? w nastawach w vag comie pod numerem 011 jest prawdopodobnie jego test i słychac po pracy silnika oraz widać że gruszka pracuje więc chyba on działa poprawnie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-19, 12:11   

A intercooler jest delikatnie nieszczelny i nie posiada tego plastikowego łapacza powietrza to robiło by jakąś większą różnice ??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
inodiag 
User



Twoje auto?: BMW e39
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 31
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kujawy

153.0 KM
Wysłany: 2013-03-19, 14:23   

diagnostic napisał/a:
To jest ten o którym pisałem czyli N75 ?? w nastawach w vag comie pod numerem 011 jest prawdopodobnie jego test i słychac po pracy silnika oraz widać że gruszka pracuje więc chyba on działa poprawnie.

n75 to chyb zawór turbiny a czujnik ciśnienia to coś innego
_________________
Diagnostyka maszyn rolniczych,sam. osobowych i motocykli .

Łukasz
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
palio45 
User
Paweł



Twoje auto?: vw golf 3
Oznaczenia silnika: 1Z++
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 140
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: lubelskie

562.0 KM
Wysłany: 2013-03-19, 15:36   

Jak masz vaga to zrób logi gryp : BS 000, 003 i 011 oraz dynamiczne 003 + 011.

Sprawdź gruszkę podciśnieniową. Zobacz czy sztanga przy gruszce chodzi lekko (czy sie nie zacina). Naciskaj na nią palcem powinna lekko chodzić w zakresie 2 cm.

Możesz jeszcze zamienić zaworek N75 (to ten z czarnym łbem) z zaworkiem N18 (EGR) jest on bliźniaczy i może pracować jako N75.


Najważniejsze to logi.

Logi wklej tu - > http://www.vaglog.rtnet.pl/ (do rejestracji potrzebny jest tylko adres @). Następnie linki wklej do tematu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-20, 17:36   

Prosze wszystkie są dynamiczne dodam że egr zaślepiony.

http://vaglog.rtnet.pl/au...nik_119049.html
http://vaglog.rtnet.pl/au...nik_119050.html
http://vaglog.rtnet.pl/au...nik_119051.html
http://vaglog.rtnet.pl/au...nik_119052.html
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
palio45 
User
Paweł



Twoje auto?: vw golf 3
Oznaczenia silnika: 1Z++
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 140
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: lubelskie

562.0 KM
Wysłany: 2013-03-20, 22:38   

Rzeczywiście wolno wstaje. Ruszałeś ogranicznik pracy kierownic?

Który log 003 jest dobry. Bo są trzy.

Poszukaj najpierw nieszczelności w dolocie między turbo=>ic=>kol. ssący.Sprawdź połączenia rur/węży oraz ich stan.

Na początek wydłuż o 2 obroty. Odpal i zobacz czy dźwignia oparła się o ogranicznik
potem jazda testowa i ewentualnie dalsza regulacja sztangi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-21, 09:11   

Log ostatni jest dobry.Ogranicznika nie ruszałem gruszka chodzi swobodnie bo turbo było czyszczone. Węże i przewody sprawdzane :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
palio45 
User
Paweł



Twoje auto?: vw golf 3
Oznaczenia silnika: 1Z++
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 140
Otrzymał 5 piw(a)
Skąd: lubelskie

562.0 KM
Wysłany: 2013-03-21, 09:41   

Czyli przepływka szwankuje. Zaniża wartości a co za tym idzie obcina dawkę.

Spróbuj wydłużyć sztangę o 2 obroty i zrób loga dynamicznego 003 + 011. Zobaczymy czy coś się zmieniło.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-21, 12:11   

Przepływka była podmieniana na nową oryginalna i w małym stopniu pomogło, a to podkręcanie sztangi jest bezpieczne ? dlaczego dawniej bez podkręcania było dobrze, podkręcić to znaczy w którą strona opisz dokładniej tam kręcić gdzie jest ogranicznik ?? czy na tym od gruszki do turbo i jak ??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Vermin 
User


Twoje auto?: Ford sierra
Wiek: 26
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Wwa

19.0 KM
Wysłany: 2013-03-26, 01:53   

Być może czujnik przepustnicy?
Nieszczelny intercooler - lewe powietrze (zwłaszcza za turbo) może mieć znaczenie.
_________________
Podpis dostępny od 10 postów.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
diagnostic
User



Twoje auto?: golf 3
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 75
Otrzymał 1 piw(a)

816.0 KM
Wysłany: 2013-03-29, 09:36   

Problemem był dziurawy wężyk w sterowniku i na biegach 1-3 jest dobrze ale na 4 i 5 nie ma dobrego ciągu :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
.::Pani Reklama::.

19676317
forum@forum-mechaniczne.pl

Dołaczył : Dawno Temu
Posty : 5000
Skad : Z Forum






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów audi A4 2.0 ALT brak mocy brak błędów
gdjspider POMOC SAMOCHODOWA 9 2014-02-10, 22:19
Majonez850
Brak nowych postów brak mocy
brak mocy przy ruszaniu
johny232 POMOC SAMOCHODOWA 0 2016-10-04, 18:12
johny232
Brak nowych postów Vivaro 1.9 dci brak mocy.
diagnostic POMOC SAMOCHODOWA 4 2013-08-26, 20:15
henryk
Brak nowych postów Brak mocy w CLK 230 Kompressor, 99r
PatGul DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA 2 2016-06-02, 10:19
PeterSTG28
Brak nowych postów falowanie i brak mocy
tomangel POMOC SAMOCHODOWA 0 2016-08-29, 20:39
tomangel



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB GroupWersja forum na komórkę
stat4u